The Other Woman
S1, E2: Liv and Will arrive in Yosemite, but the shocking appearance of Cara derails Liv's plan. As the conflict between Liv and Cara grows, more information comes to light and with Liv's marriage hanging in the balance, revenge becomes the only choice.