OUT THERE: Crimes of the Paranormal The Pope Lick Goatman
S1, E3: On the outskirts of Louisville, KY, thrill-seeking teenagers dare each other to walk the rickety Pope Lick Train Trestle in hopes of glimpsing an evil Goatman. However, locals are horrified when the creature's death count becomes real.