Spotless The Power of No
S1, E5: When Nelson pushes the boundaries once more, Jean decides it's time to make a stand and refuses to do the requested clean. Fearing retaliation, Martin takes steps to protect them from Nelson but only lands the brothers in even deeper trouble.