The Raid
S1, E4: Charlie seizes an opportunity to get closer to his cellmates; the narcotics unit raid the residence of one of the largest drug traffickers in Kentucky; Jackie finds an unlikely lead for her investigation; Jenn passes valuable info on to Alexis.