Étoile The Rat
S1, E5: It's Nutcracker season and the MBT team begs Cheyenne to dance the Sugar Plum Fairy; it's also Jack's birthday and Genevieve's in town; Mishi tries to connect with Bruna; Gabin returns from his suspension; there's a rat in Tobias' apartment.