Romcon: Who the F**K Is Jason Porter? The Reckoning
S1, E2: Heather Rovet discovers her romance with Jace was nothing but a scam; her live-in boyfriend was actually Jason Porter, a convicted criminal; she transforms from heartbroken lover to determined investigator and risks everything to expose his pattern.