The Reformation of Doc Holliday
S4, E16: At the urging of his wife, Kate, Doc Holliday swears off destructive behaviour to prolong his health. A slew of enemies with grudges to settle descend upon Doc, while the reformed outlaw dedicates himself to helping a young couple.