The Reformation of Jim Kelley
S2, E9: When Dora Hand convinces Jim Kelley to sell his saloon in advance of their marriage, McGuire and Albright wrangle a deal to make Earp part-owner of the saloon without his knowledge and frame him for illegal business practises.