The Royal Crocodile
S1, E3: The Old Hag drags Clemente to a charity event at Nino D'Angelo's mansion. Underground, the Wonderboys' adventure appears to be over. However, Clemente betrays the Old Hag and joins forces with Antonia, who has arrived at the party with the parents.