The Second Coming
S3, E1: Moments after shots rang out, the shocking identity of Nathan's assassin and the reasons why the Texas press conference had to be cut short are revealed. Peter and Matt are thrown into unexpected, uncharted territory. With his powers partially restored, Sylar decides a visit to Claire could give him a boost. Meanwhile, in Tokyo, Hiro and Ando are charged with safeguarding a family secret.