The Secret of Baobab Trees
S1, E3: With the guidance of light from the pouch, YooHoo and Friends arrive at nature preservation area called Tingji De Bemaraha on the west side to Antananarivo, the capital of Madagascar. The magnificence of summits, which were created by the erosion of water from the river and rain, does not compare to anything they have seen in their life.