The Big Bang Theory The Separation Triangulation
S11, E14: The woman Raj is dating reveals that she has a very displeased husband, and Raj finds himself in the middle of a marital breakdown. Leonard is infuriated when Sheldon rents his old room back for a peaceful place to work.