The Smashed and the Furious
S1, E4: A stunt driver, a drift instructor, and an exotic car salesman get the chance to live their ultimate driving fantasy: wheelmen in their very own high-speed car chase. The fantasy quickly turns into a nightmare for one getaway driver.