The Snow, the Mountains, Friendship and Monsters
S1, E38: Usagi and friends go to a ski resort to participate in the Moon Princess Contest, unaware that it's part of Kunzite's plan to eliminate the real Moon Princess. During the contest, Usagi & Rei fall for the monster's trap and get buried in the snow.