Ride with Norman Reedus The South Island of New Zealand with Dylan McDermott
S5, E2: Actor Dylan McDermott joins Norman Reedus for a scenic trip along New Zealand's majestic South Island. They navigate the dramatic mountain roads and take in some of the most rugged, unpredictable landscapes in a remote corner of the world.