The Spy Who Scammed Me
S1, E3: In diaries he left behind, John Ruffo spins an exotic Cold War tale. To find out if this is part of another Ruffo con, the team goes in search of an infamous FBI turncoat and a Soviet diplomat, who Ruffo claimed was a target for defection.