The Stakeout
S3, E9: Team Avatar track Aiwei to the Misty Palms Oasis and conduct a stake-out to listen in on Aiwei during his meeting with Zaheer. They discover that the meeting is to actually take place in the Spirit World, so Korra also enters the Spirit World.