The Stolen Eagle
S1, E1: Eager to return to Rome after eight years of war, Caesar ends his campaign with a resounding triumph in Gaul; back in Rome, Caesar's old friend Pompey is counselled by the Senate, who worry about Caesar's growing popularity.