The Taming Of The Dads
S3, E7: Alison believes her relationship with Eddie needs a boost, so Eddie brings her to a remake of Romeo and Juliet; Jessica tries to become the leader of a jury when she is summoned for duty; Evan and Emery have trouble raising a digital pet.