The True Meaning of Camel Toe
S1, E2: The travellers ride camels in Morocco, then they go on safari in Kenya's Maasai Mara National Reserve; Amy falls ill and must stay behind in the Atlas Mountains; Misty pines over Jared who grows closer to her twin sister, Jenna.