The Two Mrs. Scottsons
S3, E8: As she tries to rekindle her own business, Nancy comes face to face with Peter's other ex-wife, Valerie. Celia takes a bold step with Sullivan. Andy gets further involved in the films he's catering. While suspended from school, Shane and Isabelle bond. Silas brings Tara on an errand.