Forensic History: Crimes, Frauds, and Scandals The Tylenol Murders
S1, E6: In just three days in 1982, seven people in the Chicago area were killed with cyanide-laced Tylenol capsules. Follow forensic scientists and investigators as they mobilized in a massive test for product tampering, using sophisticated chemical analysis and a rapid test method to keep other consumers safe from harm - while also searching for a culprit.