The Unavoidable Rule
S1, E4: Misa accuses Reina and Wataru's relationship but quickly finds out Reina made a move to provoke Misa; Misa stages her happy relationship with Tomoya to make Reina jealous, but the plan takes a dark turn when Tomoya shows signs of violence.