Iyanu The Walk Of Death
S1, E6: With the Riverlands Settlement in ruins, Iyanu, Biyi, Toye and Ekun (TEAM CHOSEN) must cross the perilous Rinku Plains to find The Source -- the key to Iyanu's powers and lifting the Curse from Yorubaland -- while adjusting as a new team.