The Whole Package; Bird Brains; Acorn in My Side
S1, E2: Clarice shows Chip and Dale a hidden passage to a magical place; everyone turns on Chip when they think he is out to attack the park's beloved peacock; a mysterious and possibly supernatural acorn entrances Chip.