Theoretical Love Is Not Dead
S6, E13: In the season 6 finale, Nancy must free herself from the grip of Esteban in order to escape the country along with her family. At the airport, Andy attempts to calm the nerves of Shane and Warren. Meanwhile, Silas must decide whether to stay with Lars or leave with the Botwins.