The Vampire Diaries There Goes the Neighborhood
S1, E16: Anna brings a surprising guest on a visit to Damon; Elena and Stefan go on an awkward double date with Caroline and Matt; Jenna reunites with her old friend Kelly; Jeremy's relationship with Anna takes an unexpected turn.