Life In Pieces Thirty-Five Teacher Escape Lottery
S3, E7: Jen and Greg hire Clementine as a part-time nanny for Lark; Tyler's new girlfriend turns out to be Sophia's fourth-grade teacher; John hires a company to set up an escape room in his house; Matt grows frustrated with Colleen.