This Is No Time to Be Thinking About That...
S1, E5: The beautiful and lethal Seleção Kuroha enters the picture. Meanwhile, the actions of two of two wildly different men – a stranger on the street and the Prime Minister of Japan – prove the extent of Takizwa’s influence.