Eat. Race. Win. This Is the Nitro Boost of Energy
S1, E4: Halfway through the tour, Orica-Scott is off to a rocky start when the riders get knocked around by wind and multiple crashes; Hannah sets out to source steak from the Pyrenees to celebrate Bastille Day.