Mastermind: To Think Like a Killer To Listen to a Killer
S1, E1: Dr Ann Burgess, a psychiatric nurse and professor, gets a call from the FBI that results in her participation in a new task force aimed at catching serial predators, she is thrust into an active investigation involving the assaults of over 20 women.