To The Exciting Magic School! Where's The Principal!?
S1, E2: Mirai and Riko have become legendary magical Pretty Cures; Riko brings Mirai and Mofurun, a teddy bear who is able speak, back to the magic school; the vice-principal is angry that Riko brought back a non-magic person and wants to expel her.