Carol's Second Act Top Of The List
S1, E15: When Carol's patient finally makes the liver donation list, she is upset by the lack of emotion from his transplant surgeon; Lexie, Daniel and Caleb try to decipher why Dr Jacobs has a tattoo of a duck.