Touching the Sun
S1, E4: For all of human history, the Sun, our home star, has measured our days and our seasons while fueling all life on Earth. Yet it remains an enigma. NASA's Parker Probe Plus is on a mission to change that -- flying through dangerous radiation to become the closest spaceship to orbit our Sun.