Tous Les Combats Du Monde
S1, E2: In Dakar, the French fleet obeying Vichy machine guns the Free French, causing immense anguish for de Gaulle and deepening his doubts about his actions. He finds himself at odds with Churchill, who prioritises British interests globally.