S1, E7: When a train delay causes issues, Abby sees an opportunity to serve underground justice; Gurgs tries to stall the proceedings so Abby can meet her favourite celebrities, Johnny Weir and Tara Lipinski, but Dan has dinner reservations he won't give up.