Train Ride
S1, E23: When Po goes on the Tubby Custard Ride it makes lots of Tubby Custard - too much for Po to eat alone. So, Po choo choos off to get Tinky Winky, Dipsy and Laa-Laa so all of the Teletubbies can share the Tubby Custard.