Up Next: Conan Gray Travis Mills and Conan Gray
S1, E1: In an interview with Apple Music’s Travis Mills, the up-and-coming Texas pop star discusses banging out multiple songs a day, being inspired by artists like Taylor Swift and Lorde, and the message he’d tell his younger self.