Truth Doesn't Make a Noise
S2, E2: Lucas, assisted by Peyton and Brooke, throws Nathan and Haley a wedding reception; Haley's parents support the union, but Deb has a hard time accepting it; Dan tries to mend relationships with Deb and Lucas.