Being Human Turn This Mother Out
S2, E1: Aidan deals with the power vacuum and orphan vampires left behind when Bishop died, Josh prepares to reenter medical school and embrace a normal life with Nora, and Sally's ghost powers grow stronger as she wonders what will happen to her now that she's missed her door.