Tyme Patrol
S2, E2: Cliff, Jane and Rita pursue Dr Tyme in their reluctant quest to help Niles and Dorothy; Vic meets Roni, a feisty military vet who challenges his beliefs; Larry comes face-to-face with his past at a funeral.