Under Pressure
S1, E4: Secrets emerge when Faraday, Justin and Hatch get thrust into the world of Big Tech; Hatch and his sister reconnect after years of estrangement; the CIA tightens its grip as Faraday comes face to face with a consequence of becoming human..