Unidentified Flying Object
S1, E2: Naomi enlists her friends to dig deeper into the mystery surrounding unexplained occurrences in Port Oswego; Naomi's parents are caught off guard by Naomi's interrogations; another ominous encounter with Zumbado leaves Naomi shaken.