Unnatural Causes
S1, E1: At the Great Slaughter Mangold Wurzel Festival, the fun comes to an abrupt halt when the body of a young woman is found in the Aunt Sally dummy; Felix Livingstone has wound up in Great Slaughter rather than his intended employment at Scotland Yard.