Up Next: BENEE
S1, E1: BENEE discusses growing up as a “weird,” music-obsessed, Harry Potter-loving kid in New Zealand, finding early fame through posting covers online, and how music is an emotional outlet that lets her vocalize everything she can’t say with just words.