Up Next: Giveon Up Next: Giveon
S1, E1: Giveon traces his journey from singing “Happy Birthday” at family gatherings to working in a Bubba Gump shrimp suit to a million streams, which was simply a humble wish at the beginning of 2020. In his quest to find a way to use his silken baritone to make magic, he’s emerged as one of R&B's most striking voices.