Up Next: Holly Humberstone Up Next: Holly Humberstone
S1, E1: East Midlands singer Holly Humberstone takes us back to her family home to discuss writing songs aged just seven-years-old, the importance of her close-knit family and the home she grew up in, and how music helps her process her feelings.