Vendetta
S1, E1: Centring around Italian detective Aurelio Zen, who finds it tough being the only honest cop in town. Detective Zen is sent to a remote village to re-investigate a murder, which may spark a political scandal. Zen is under pressure from the politicians and the Chief of Police, but he would rather be spending time with Tania, the Chief's beautiful assistant. Meanwhile, a gangster is after Zen, seeking revenge.