Vineet & Simmi and Prabhjot & Shalini
S2, E2: At Graven Hill, Kevin McCloud meets Vineet and Simmi and Prabhjot and Shalini, part of a close community building new homes. But with such a close community, their homes will need to take their friends' tastes into account as well as their own.