S1, E19: Thayer starts to doubt Alec's alibi and begins investigating Rebecca's past, and Kristin suspects that Ted is lying to her about Justin's mother. Elsewhere, on a road trip with Laurel and Baz to the Coachella music festival, Ethan confesses to Emma.